Social Icons

Pages

10 Mayıs 2010

Türk Sineması vs Surf Müzik


Aslında yapılışı basit gibi görünmesine rağmen, şarkıların her biri, aşağı yukarı bir saatimi aldı (sesten kaynaklanan sorunlardan..vs): Türk Sineması replikleri...vb ile Surf Rock şarkılarını birleştirdim.Bu konu üzerinde daha özenli çalışılsa veya iyi programlar kullanılsa, eğlenceli, aynı zamanda çok iyi şeylerin ortaya çıkacağını düşünüyorum.

Bazı hataları olsa da, bunlar da çok kötü değil gerçi, 'çerez olarak dinlenebilir' ancak ben şimdilik,sadece, böyle bir şeyi denemiş olayım diyorum.

"Türk Sineması vs Surf Müzik"
Saçmalamaa!
Sen Hangi Şarkıyı Söylüyorsun?
Kemal Surf, Müzisyen Çocuklar & Cüneyt'ten Bir Aferin


(Kullanılan şarkılar & filmler: The Moon-Rays-Little Green Men, Los Straitjackets-Kawanga!,?,Dünyayı Kurtaran Adam,İyi Aile Çocuğu,Yıkılmayan Adam,Kunt Tulgar's The Return of Superman,Metin Erksan'ın Şeytan)

2 yorum:

  1. linkler çalışmıyor?? yani dosyalar her nasılsa bozuk, bilgine

    YanıtlaSil
  2. özür dilerim bunun için, doğrusu siz söyleyince farkettim, rapidshare..vb benzer üyeliklerim olmadığından birçok download sitesine upload yaptım fakat benzer sonuçlarla karşılaştım, ben de bu sevdadan vazgeçtim :) zaten muzzybluezzy.blogspot.com sonlanmış bir blog projesi ve internette b filmler, blues ve surf üzerine fazla türkçe kaynak olmadığından bu blogu silmedim, ancak tüm blogta yer alan parçaları, merak ediyorsanız çok, bana mail atarsınız (mustafaeker@rocketmail.com) ben de size gönderebilirim, ilginiz için teşekkürler, saygılar.
    moustafa eker aka muzzybluezzy

    YanıtlaSil