Social Icons

Pages

31 Temmuz 2010

IMDB Tarafından Hakkı Verilmeyen Filmler


IMDB bildiğiniz üzere en popüler film sitesi. Ancak buradaki oyların ne kadar gerçeği yansıttığı (yani bir filmin değerini ne kadar gösterdiği) tartışmaya açık. İşte IMDB tarafından hakkı verilmeyen filmlerden birkaçı:

Tango & Cash 5.8

Sadece seri/akıcı dialoglara sahip senaryosuyla bile daha fazlasını hakettiğini düşündüğüm, 80'lerin iyi aksiyon filmlerinden biri. Film için, benim notum: 8

Action Jackson 4.6

80'lerden iyi, bir başka aksiyon filmi. Notum: 7

Dead Heat 5.5

Gene 80'lerden, 5.5 kadar düşük not haketmeyen, korku-komedi-aksiyon filmi. Gösterildiği dönem bazı festivallerde en iyi film dalında aday gösterilmişliği de var. Film için notum: 7

The Hitman 4.8

Chuck Norris'in 90'lardaki en iyi aksiyon filmi. Belki de çek(ebil)miş olduğu son iyi aksiyon filmi. Müzikleri de fena değildir ayrıca. Notum: 7

Hard Target 5.7

John Woo'nun Hollywood'a ilk adımı. Farklı denebilir çekimleriyle (yavaşlatılmış aksiyon kareleri..vs), Van Damme'ın bana göre en iyi aksiyon filmidir. Notum: 8


Bu 'haksız' değerlendirmelerin sadece aksiyon filmleriyle sınırlı kaldığını sanmayın. Korku ve diğer türlerde de denk geldiklerim oldu (örn; korku türünde Night of the Demons, komedi türünde Howard the Duck ). Özetle; IMDB'ye bakın ama ona, çok da güvenmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder