Social Icons

Pages

25 Ağustos 2010

The Groundhogs


Grup, adını John Lee Hooker'ın "Groundhog Blues" şarkısından alıyor. Lead gitarist Tony McPhee'nin kuruculuğunu ve liderliğini üstlendiği grup, Britanya'nın ilk bluesrock gruplarından (belki de ilk) biri olma özelliği taşıyor. Bunun yanında grubun, John Lee Hooker, Jimmy Reed, Little Walter gibi ünlü bluescularla sahne almışlığı da var. Ülkemizde ne yazık ki, tanınmayan, bilinmeyen, ünlü The Groundhogs, kırk küsür senedir müzik yapıyor...

'The Groundhogs' dinlemek için tıklayın

2 yorum:

  1. Bu grubun Facebook sayfasına "Thank Christ For the Groundhogs" yazdıydım albümlerine gönderme olsun diye; yeni çıkaracakları toplama albümünün ismi olmuş galiba. İlk albümü paylaşacaktım ben de blogda bu aralar.

    YanıtlaSil
  2. Dinlediğimde, beni şok eden grup oldu: The Groundhogs. Ünlü olmalarına rağmen, bugüne kadar nasıl kaçırmışız yahu, diye hayıflandım açıkçası...

    YanıtlaSil